Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Den tur er skrevet i kalenderen jeg er med til en indkøbstur samt hygge med Discus venner i det Tyske "love"

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Har lige smidt en 20kr. i sparebøssen....det skal ikke gå hen og blive økonomien der bliver årsagen til, at jeg skal springe over. "dealer"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
rockon rockon rockon rockon rockon rockon
Jeg skal også med
Kan næsten ikke vente :-)
Hilsen søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Jeg må nok hellere være med "HAP" da jeg var i Dortmund sammen med Søren, fik jeg aftalt med Helge omkring et besøg, "wink" jeg har aftalt med Helge at han aftaler nærmere med Benny det videre forløb, så bare rolig det er i de bedste hænder "wink". "HAP" jeg var også med sidste år og kan oplyse jer om, at det er en af de bedste forretninger med discus m.m. Håber vi ses "beer" "beer" Bjarne . :skål:

Svar med citat  

Postnummer og by: 4632 bjæverskov
guppy09 skrev:
Jeg må nok hellere være med "HAP" da jeg var i Dortmund sammen med Søren, fik jeg aftalt med Helge omkring et besøg, "wink" jeg har aftalt med Helge at han aftaler nærmere med Benny det videre forløb, så bare rolig det er i de bedste hænder "wink". "HAP" jeg var også med sidste år og kan oplyse jer om, at det er en af de bedste forretninger med discus m.m. Håber vi ses "beer" "beer" Bjarne . :skål:

Hvidovre,Brønshøj,skovlundeså er bilen næsten fuld,så skal man da snart tage stilling om man har tid:-)

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Der er jo godt nok et stykke tid til, men tid til planlægning plejer også at give et rigtig godt resultat......Så jeg sad lige og tænkte lidt. "surprised"

Pensionatet vi overnatter på, tager ikke kreditkort (gjorde de ikke sidst) hvilket sidst resulterede i, at flere måtte ud og lede efter en pengeautomat og måden at undgå det på, kunne jo evt. være, at vi ved tilmelding ud over værelsesprisen og spisningen også får drikkevarerne inkluderet (øl og vand)
Med andre ord: I får en fast pris der dækker alt vedr. pensionatet.....er der 5 euro i overskud, går de i discushobbys kasse og er det modsatte tilfældet, går de ud af discushobbys kasse.

Om i er med på den, ved jeg jo så ikke, men :feedback: kunne jo belyse sagen.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
" een pris for det hele rockon .

Regn ikke med det store overskud , har lige talt med Allanski i telefonen "grine" "grine" , så jo vi kommer "surprised" .

Måske ikke det smarteste indlæg FØR vi kender prisen .

Mvh Poul.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Selvom vi lige er hjemvendt fra det tyske, så er jeg også en af dem der næsten ikke kan vente. Så STORT X er sat i min kalender. Og jeg synes det lyder som en rigtig god ide med en fast pris på all incl. "beer"

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Jeg sidder netop nu og tænker tilbage på en tur vi havde til Dortmund , jeg garanterer for at denne tur som der her er planlagt ikke bliver mindre god og ikke mindst sjov , ja jeg sidder sgu og griner nu. "grine"

En tur som vi havde den gang er på vej til at blive gentaget og jeg lover jer gutter , det bliver ikke mere lærerigt og og sjovt end dette .

Sidste tur til Discusmarkt blev for mig desværre forhindret af mit arbejde som kløjs så meget i det at jeg ikke anede hverken op eller ned , lur mig denne gang er JEG MED ! !uanset hvad !

Meld jer endelig til .

Mvh Poul.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Hmmmm nu ved jeg godt der er "lidt" tid endnu til denne herlige fællestur, men 7 tilmeldinger indtil videre..... kom nu guys.... op på tasterne "wink"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter