Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
Har talt med rene i Hedehusene Han vil nok også med hvis helbredet er til det
Ja find ud af om vi skal af med 20. Eller 30 euro for all inclusiv "beer" "beer"

Tiden går langsomt "dealer"
Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
MS-DIY skrev:
Hmmmm nu ved jeg godt der er "lidt" tid endnu til denne herlige fællestur, men 7 tilmeldinger indtil videre..... kom nu guys.... op på tasterne "wink"

Ja, jeg må tilslutte mig Martin - det er helt ærligt lidt tyndt. "wink"

Og for nu at sige det som det er:
Er denne tråd retvisende for interessen, så bliver det ikke mig, der kommer til at bakse med en fællestur - og ikke mindst alt det der følger med sådan en sag i form af oplæg, indsamling af penge, tjek og forudbestilling af værelser, bordbestilling til spisning, mail/tlf. frem og tilbage med Helge osv.

Det lyder måske lidt surt - det er det ikke "wink" - men det er lidt surt, at folk jævnligt giver udtryk for "der skal ske noget" og "den er vi med på" .....og vi på Holdet sætter noget i gang, giver forretningerne det indtryk "nu kommer flokken" - får sat noget i gang med fælleskøb til ganske fornuftige priser - og så løber det hele ud i en kop tynd øl....... "sorry" men det er min holdning til resultatet af div. arrangementer igennem de sidste 1½ år.

Men er det "kontanter på bordet" i forhold til - hvad koster sådan en fællestur til Diskus-Markt - i mangler, så var det sidste år 275 kr. + 10 euro efterfølgende pr person + et lille efterslæb kassen tog. Og omsat i 2014 priser hvor det må forventes, at værelser og mad/øl og vand nok er steget en smule og det hele omsat i all inclusive bliver det vel til 400 kr. pr person.
Oveni kommer jo så selvfølgelig transporten, men finder man ud af noget fælleskørsel, så er denne udgift nu heller ikke voldsom.

Som sagt er dette indlæg ikke et surt opstød, men at kalde det et vink med en vognstang er nok ikke helt forkert.......Og jo, jeg håber da, at der er nogle flere, der melder sig på banen, så vi kan få en fed tur og få rystet denne hobby endnu mere sammen.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
benny forstår godt at vi på forumet skal være en smule interesseret ellers gad jeg heller ikke lave det store arbejde "beer" "beer"
Nu har du spillet bolden ud til os
De 400 kr lyder yderst rimligt
rockon rockon rockon
jeg er helt sikkert med (_i_)
"dirtbike" "dirtbike" "dirtbike"
J vil glæde mig til at se diskus marck
Og især hyggen med jer tosser :skål: :skål: :skål:

Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Hørt hørt "done"

Forstår dig 100% Benny.
Jeg gad fandme heller ikke sætte hele møllen igang og love guld og grønne skove over for Diskus Markt, for at vi kan få nogle gode tilbud.
Og så kommer der 2 ludere og en lommetyv "redeye"
Nu er pengene lagt på bordet, så folk kan lægge deres eget budget og der er heldigvis "lang tid til" denne gang, så vi kan få sparet lidt sammen af de surt tjente.

Jeg synes, at det er en yderst fornuftig ca. pris du kommer med Benny. Så jeg håber virkelig, at dette kan få alle tosserne op af stolen, så vi kan få en fed tur sammen og samtidig vise, at vi er en seriøs flok tosser.

Se så at "dirtbike" til tasterne.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Forståeligt Benny .

Lav en tilmelding med betaling hvor der skal rigtig gode grunde til at få penge retur , så kender du antallet af tilmeldte når fristen er udløbet og du kan så bestemme om det bliver til noget .

For mit vedkommende er jeg nødt til at deltage da jeg ikke kunne sidste år og denne tur vil jeg dælme ikke gå glip af !

Håber da at der er folk fra nær og fjern der vil deltage og at der kan findes ud af noget fælleskørsel , jeg kører fra vestjylland og har plads til et par tosser og et par kasser hjemad .

Frem af busken og få jer meldt til !

Min umiddelbare regning ved fyldt bil vil være ca 800 danske spir pr person og det er Incl. det der skal betales ved tilmelding , det kan fandme da ikke vælte et budget !

Mvh Poul.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Jordrup ved Kolding
Postnummer og by: 6064 Jordrup
Jeg kan kun som de andre opfordre alle til at melde sig til turen.
Jeg synes at vi plejer at tage godt imod nye brugere og jeg kan da ikke mindes at nogen har fået tæsk på en fællesturene endnu "grine"

Kan det hjælpe på tilmeldingerne , så lover jeg en gang CURRYWURST mit pommes til dem der tilmelder sig fra nu af, jeg gider altså ikke at køre alene med Poul hele vejen derned "smoke"

Mit liv er gået i fisk - men det er fedt

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Tak Allan "kriz" og jeg havde da håbet på mindst een mere så der kunne komme bare lidt seriøst ud af turen "wink" .

Mvh Poul.

Svar med citat  

Geografisk sted: Nordsjælland
Postnummer og by: 2990 Nivå
Så vil jeg lige være stemmen fra den anden side.
I får det hele til at lyde som om, det kun er pengene det drejer sig om. Derfor er jeg lige nød til at blande mig.
Det er ikke alle der er seriøse på 5000 liter Discus vand, niveau. Nogle har et akvarie fordi de synes det er pænt, og et akvarie med Discus er ekstra pænt.
Det betyder så også mange ikke lige har plads eller lyst til flere Discus. Hvis det er meningen der skal være plads til den type Discus entusiaster herinde også, skal man nok passe lidt på fælles reprimanderne. Det er en lang dyr tur (hvor man skal være væk fra familien, som man i forvejen ikke altid ser for meget til), hvis man ikke skal have nye fisk.

Jeg har selv været 5000 liter BB Discus vand entusiast, og jeg ved godt hvor berusende det er, og at det kan være svært at forstå hvorfor alle andre ikke har det sådan, men faktum er at ikke alle andre har det sådan (min kone fx "sick" ).

Når jeg finder huset med en kælder, og børnene er blevet store, så er jeg i den grad klar til fede Discus fælles ture, men indtil da har jeg alt for mange andre ting at bruge 1000 kroner og en weekend på.
Håber ikke det er diskvalificerende for at være en del af dette glimragende forum.

Når alt det er sagt, så håber jeg de af jer der ender med at tage afsted, får en fantastisk tur, tager en masse billeder, og kommer hjem med en masse flotte fisk.

Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Den med pengene Thomas er egentlig bare en lille tilføjelse og jo, den er faktisk en udløber af tidligere erfaring med et ofte stillet spørgsmål: Hvad koster sådan en tur.

Og nej, det er ikke alle, der har 5000 liter vand til rådighed (det har jeg heller ikke) og jeg kan forsikre dig for, at chancen for at jeg skal have discus med hjem, nok er det tætteste, man kan komme på ikke eksisterende.......men jeg vil fandens gerne med gutterne ud og opleve andet end lige mine egne 3 baljer - og den fede oplevelse ved sådan en weekend, vil jeg ganske enkelt ikke gå glip af.
At du (eller andre) så ikke lige har tid eller mønt til sådan en tur, er da på ingen måde diskvalificerende....det er da 100% op til den enkelte hvad, der er tid og lyst til.

Men skal vi lige springe de personlige interesser over og tage den fra Holdets side, så er de ture og fælleskøb vi finder på i 99,9% af tilfældene en udløber af brugernes ønsker og altså ikke Holdet der sidder og beslutter et eller andet "og så har folk bare at møde op", men det er sgu os, der står tilbage med forretningen der har udstukket de gode rabatter - manden der har brugt en masse tid på prøvetryk på T-shirt osv. og disse forbindelser er alle blevet kontaktet af os ud fra nogle brugerønsker og når disse brugerønsker så ikke bliver til mere end "vi kunne godt tænke os" så står alle de involverede parter tilbage med en noget flad fornemmelse......og jo, man føler sgu, at man har spildt både sin egen og andres tid.

Men nu må jeg hellere stoppe inden, det er mig der bliver diskvalificeret.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Ja den fik mig da lige til at tænke lidt.
Det sq ikke altid hukommelsen er så god som man kunne tænke sig og så lader man sig måske også rive lidt med.
Havde det her været for lidt over et år siden, så havde jeg faktisk heller ikke været med.
Der var jeg gift og boede sammen med mine 2 dejlige børn (og kone)
Så der havde der heller ikke været hverken tid eller penge til sådan en tur.
Så Brygger og alle andre der sidder i samme sted "sorry"
Jeg forstår Jer sq meget godt alligevel.
MEN det er altså stadig væk en unik mulighed for at komme afsted på en fed hygge tur med drengene "beer"
Og som Allan siger vi hverken slå eller bidder (særlig meget:)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter