Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked

Geografisk sted: Nordsjælland
Postnummer og by: 2990 Nivå
Det kan jeg ikke forestille mig du bliver Benny, ikke så længe alle holder en saglig tone, med respekt for hinanden.

Jeg forstår så ude-mærket hvor du og resten af "Holdet" kommer fra, og hvor frustrerende det er at organisere bruger-forspurgte arrangementer, som selv samme brugere så ikke gider benytte sig af.

Mit indlæg er ikke rettet imod nogen specielt, eller et specifikt indlæg. Jeg forsøger bare at formidle hvordan een som jeg oplever dialogen, og tænker der muligvis er andre herinde i en situation der ligner min ( sådan er det altid med idioter, de tror selv de er de mest normale "grine" ).

Faktisk ville jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt at møde alle, og lade sig friste af flotte fisk, men for mig er det ikke muligt at hive en hel weekend ud af kalenderen kun til Discus.....ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi der er alt for mange andre forpligtelser (og fordi jeg helt sikkert ville blive fristet over evne, Discus har allerede været medvirkende til een skilsmisse "sorry" ).

Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Jordrup ved Kolding
Postnummer og by: 6064 Jordrup
Jeg forstår udmærket hvad du mener Thomas, selvom vi synes at discus og akvarier er det fedeste er der altså bare noget der er lidt vigtigere, jeg har selv måtte melde fra til alt for mange fællesarrangement pga familien og job ( 2 ting som også er svære at undvære)

Jeg forstår også udmærket at teamet ikke gider at blive ved med at arrangere noget hvis det kun er de samme 7-10 personer der møder op hver gang.

Grunden til at jeg opfordrer folk til at melde sig til er at det bare plejer at være mega hyggeligt sådan en weekendtur, og der er absolut plads til alle uanset om man er nørd med 5000 liter vand eller om man "bare" har lidt discus i et selskabsakvarie.
Selvom vi måske er lidt nørder så bliver der snakket i et sprog som alle kan forstå , der bliver hverken snakket latin eller lign og der blir da også snakket om andet end discusfisk.
Er man nybegynder er der absolut en ide i at tage med da der jo er en hel flok erfarne akvarister der hellere end gerne vil lære fra sig og ikke plejer at grine ret meget af dumme spørgsmål "grine"

Mit liv er gået i fisk - men det er fedt

Svar med citat  

Geografisk sted: Nordsjælland
Postnummer og by: 2990 Nivå
Jeg vil bestemt heller ikke afvise jeg kunne finde på at dukke op, men vil heller ikke allerede på nuværende tidspunkt love jeg gør.

Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Svar med citat  

Postnummer og by: 2620 Albertslund
Jeg vil meget gerne ned og se discus markt, så jeg kommer helt sikkert det kan kun blive en super hyggelig tur rockon

Jeg håber bare at jeg kan nå at få en reol færdig så der også kan komme nogle fisk med hjem "HAP"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Super Niklas rockon rockon

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Det vil du ikke fortryde Niklas glæder mig til at vi kan snakke hobby igen "love"

Svar med citat  

Postnummer og by: 2770 kastrup
Jeg er såmænd også til at lokke.
Kan bare ikke love noget før senere, da jeg arbejder i et meget sæson præget firma,
og derfor kun kender min tørn til og med december.
Men kommer frisk, hvis jobbet tillader det.

vh Kim.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Det begynder da at ligne noget "HAP" ....... "thums_up" til sjællænderne. Måske i skulle begynde at overveje en minibus - ja, det var bare et forslag. "redeye"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Jeg tænkte faktisk på en db dækker bus med bar,spejlkugle og stripperstang til at holde fast i når der skal kigges på akvarier i bussen, ja det er jo ikke alle som er unge mer "grine"

Svar med citat  

Geografisk sted: hanstholm
Postnummer og by: 7730 hanstholm
simming skrev:
Jeg tænkte faktisk på en db dækker bus med bar,spejlkugle og stripperstang til at holde fast i når der skal kigges på akvarier i bussen, ja det er jo ikke alle som er unge mer "grine"

ja jeg vil også med en tur, vi skal i dok med skibet en måned alligevel til den tid ,og passer det ikke så tager jeg sgu fri,,, jeg har altid været uheldig og være på havet , til alle de andre ture

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter