Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Hej alle

Ville lige høre om der kunne være interesse i at mødes i Holstebro til lidt hygge og samvær omkring vores fælles hobby og måske et enkelt kig i akvarierummet .

Jeg havde forestillet mig at det kunne være en Lørdag i sidste del af Januar eller i starten af Februar .

Temaet vil jeg gerne skulle være opdræt på godt og ondt .

Skriv lige lidt tilbagemeldinger om tiden så bliver der sat en fast dato derefter .

Alle er velkommen ! Også jer ny der lige mangler det sidste skub for at komme rigtigt igang !

Mvh Poul.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Er helt sikkert frisk på en tur til Holstebro.....Dog bliver det med det forbehold, at har kong vinter sat sit tydelige aftryk på asfalten og køreturen kommer til at ligne et glatførekursus på små 450 km, så bliver jeg under de sydligere himmelstrøg.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Rigtig godt initiativ Poul.
Jeg vil meget gerne deltage, men et enkelt kik i akvarierummet...... det bliver sq et langt et så ;-) Og en snak om yngel det lyder super spændende.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
Jeg er også frisk. På hjemmemøde "wink"
Vil dog sige som Benny en snestorm orker jeg nok ikke køre i
Men hvis toget køre. Så kommer jeg
Jeg vil allerede nu begynde at glæde mig til mere discus hygge "beer" "beer"

Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Hej Poul, jeg er også med på et hjemmemøde, men vil også ligesom de andre med forbehold af vejret, men ellers kommer jeg "HAP" Bjarne. :skål:

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Jordrup ved Kolding
Postnummer og by: 6064 Jordrup
Jeg er selvfølgelig også klar på lidt discushygge, og sne er ingen hindring, alle jyder har da en traktor "dirtbike"

Mit liv er gået i fisk - men det er fedt

Svar med citat  

Geografisk sted: Nordsjælland
Postnummer og by: 2990 Nivå
Hvis det bliver en "ledig" weekend, og vejret er med os, kunne jeg også tænkes at kigge over.

Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Svar med citat  

Postnummer og by: 2620 Albertslund
Det lyder hyggeligt Poul "thums_up" "thums_up"

Hvis der er mulighed for fælleskørsel fra København/sjælland er jeg også frisk "HAP"

Svar med citat  
Brugeravatar

Nå men vel på tide at opdatere lidt omkring Hjemmemøde i Holstebro , det er med glæde at se at der er rigtig mange der gerne vil deltage " det tegner godt for vores fælles hobby " .

Nu er det jo ikke sådan at jeg på nogen måde er noget unikum , tværtimod, blot en alm. bruger og hobbyopdrætter så forvent nu ikke at i ser de vise sten .

En ting er sikkert og det er at jeg glæder mig til at møde jer alle + alle jer nye til en forhåbentlig rigtig hyggelig dag med alt hvad der følger med .

Havde forestillet mig at vi mødes omkring Kl. 11.00-12 -13-00 tiden eller skal vi ikke bare sige i kommer som nu tiden passer ind og det slutter når vi ikke gider se på hinanden mere den dag "grine" .

Vel mødt alle .

Mvh Poul.

PS det ser ud til at vejret arter sig så selv Benny kan komme frem i hans Audi "grine" .

Svar med citat  
Brugeravatar

soennik skrev:
Nå men vel på tide at opdatere lidt omkring Hjemmemøde i Holstebro , det er med glæde at se at der er rigtig mange der gerne vil deltage " det tegner godt for vores fælles hobby " .

Nu er det jo ikke sådan at jeg på nogen måde er noget unikum , tværtimod, blot en alm. bruger og hobbyopdrætter så forvent nu ikke at i ser de vise sten .

En ting er sikkert og det er at jeg glæder mig til at møde jer alle + alle jer nye til en forhåbentlig rigtig hyggelig dag med alt hvad der følger med .

Havde forestillet mig at vi mødes omkring Kl. 11.00-12 -13-00 tiden eller skal vi ikke bare sige i kommer som nu tiden passer ind og det slutter når vi ikke gider se på hinanden mere den dag "grine" .

Vel mødt alle .

Mvh Poul.

PS det ser ud til at vejret arter sig så selv Benny kan komme frem i hans Audi "grine" .

PS . Jeg gemmer ikke noget væk, simpelthen for at der bliver noget rigtig konstruktivt at diskutere ud fra , så alle får mulighed for at se pontentielle flotte fisk og ikke mindst rigtig dårlige fisk , sådan er det bare !

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Boardindeks » Info » Aktiviteter