Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

>>Så er det igen blevet tid til endnu en af de fede fællesture.<<

Lørdag d.15/3-14 går turen til Tysklands fedeste kiosk: Diskus-Markt. :woo:

Som sidst ankommer vi til forretningen først på eftermiddagen (14-14.30) og bruger resten af eftermiddagen på at kigge/udpege fisk, snakke/stille spørgsmål osv.
Lørdag aften er afsat til god mad, godt øl og ikke mindst det fede samvær.

Efter de nødvendige timer med lukkede øjne i ikke 5 stjernede - men gode rene værelser og en super morgenmad vender vi søndag formiddag tilbage til forretningen, hvor det så er tid til pakning af indkøbte fisk, få den sidste sludder og evt. få øje på det man overså (og ikke kan undvære) lørdag.
Aktuel fiskeliste kan ses/følges her:
Kulturdiscus: http://www.diskus-markt.de/shop/catalog ... Path=21_37
VF discus: http://www.diskus-markt.de/shop/catalog ... Path=21_26
De skiltede priser er for jer kære venner minus 15% og da Helge før har været villig til et ”rundt beløb” kan yderlig rabat ikke afvises - det er dog en del, i selv må klare på dagen.

Er dette noget for dig, er det bare at tilmelde dig her i tråden og overfører 400 kr. til:
Reg. nr.: 9283 og Konto nr.: 0000352640 (husk at oplyse navn/brugernavn)
For de 400 kr. får du: Spisning efter eget valg fra menukort (1 ret) og øl/vand (øl/vand hele lørdag aften) - overnatning i dobbeltværelse (3 sengs værelse hvis det kommer til at knibe med dobbeltværelser) og morgenmad.
Tilmeldingen er bindende og beløbet skal være på kontoen senest 1/2-14 og vil IKKE blive tilbagebetalt ved evt. afmelding.

Fedt ville det så have været med dobbeltdækkerbus, stripperstang og andet ”snavs”, men der må vi på Holdet desværre melde pas og henvise til anden form for samkørsel som i selv finder sammen om, men vi vil så ikke afholde jer fra at bruge denne tråd til samkørslen og kunne i også på forhånd finde ud af, hvem der deler værelse, vil dette også være at foretrække.
Bliver der behov for 3 sengs løsningen, hører i om det her i tråden.

Sluttelig er så bare at sige:
Kendt/ukendt – alle er velkomne, bare i kommer med godt humør.

TILFØJELSE:
Rabatten på 15% er ændret til 20% og er gældende for alle fisk i butikken.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Blev i så grundig forskrækket over den gode rabat og den billige overnatning/middag, at i er nervøse for at tilmelde jer. "bigsmile"

Jeg lader sjældent de gode tilbud smutte forbi snudeskaftet, så overvinder i "frygten", så ses vi i Löbnitz.

For nu at holde lidt styr på muldvarpen tager jeg fruen med og alle (2) sæder i dytten er dermed besat.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Bare rolig Benny, jeg skal nok indbetale lige om lidt! "wink" som du kan se i den anden tråd om turen, er vi 7 discus tosser som har lavet en fælles kørsel "kriz" "neutral" "beer" og jeg glæder mig til turen "wink" . Bjarne.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Jamen for søren da Benny....
Du for da også gerne en officiel tilmelding i denne tråd herfra "wink"

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Er der noget jeg har misforstået - var den anden tråd den officielle turtråd, eller var den bare ment som en "Er der interesse for sådan en tur" fra Ivans side. "thinking"

Og har jeg trådt nogen over tæerne ved at hive - hvad jeg ser som - den officielle tråd beregnet til tilmelding osv. frem.....ja, så må i godt nok meget undskylde.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Ivans tråd betragtede jeg også som, er man intresseret tråd, og denne som en tilmelding tråd, jeg gør så opmærksom på at vi her i cph har lavet en samkørsel, så du har da ikke misforstået eller trådt nogen over tæerne (i vertfald ikke mig). "wink" ses Bjarne.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Det gas.... jeg ved du ka' ta' det "wink"
(Penge er sat til betaling)

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Jeg kommer altså også og føler mig ret sikker på at jeg har en mere med fra det sydlige udkantsdanmark ( Allanski ) .

Betalingsfristen syntes jeg så personligt er lige lang nok da der ikke er meget tid til at få de forskellige ting på plads .

Mvh Poul.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Postnummer og by: 8700 Horsens
Hejsa

har lige indbetalt også, så poul håber din invitation stadig står ved magt, det skal være mig en glæde at følges med dig og allan....det kan da kun blive en kanon tur....

mvh
Graunkær

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Graunkær skrev:
Hejsa

har lige indbetalt også, så poul håber din invitation stadig står ved magt, det skal være mig en glæde at følges med dig og allan....det kan da kun blive en kanon tur....

mvh
Graunkær

Og den står selvfølgelig ved magt , ses .

Mvh Poul.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter