Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Holstebro
Postnummer og by: 7500 Holstebro
Jeg har måske en lille overraskelse til dem der møder op , jeg pønser lidt på at få en deltager mere til at komme , ikke nogen speciel discusmand men en proffesionel fotograf jeg kender fra den gang jeg gik meget op i at fiske i Put and Take , Flemming hedder han og jeg tror nok han har styr på at fotografere .
Formålet med hans besøg er at han måske godt kunne lokkes til , under frokosten , at fortælle lidt om kamerateknikker til bedre fotos af vores fisk , jeg har inviteret ham og sagt han skal være forberedt på at blive bombarderet med spørgsmål men har endnu ikke fået endeligt svar .

Han henviser her til et link hvor der også står lidt omkring hvordan kammeraet har været indstillet og jeg ved så ikke om det kan bruges af os men vi må se .

Link :
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =-AQHcZbgg
Blot lidt ekstra info .

Mvh Poul.

Svar med citat  

Geografisk sted: hanstholm
Postnummer og by: 7730 hanstholm
ja jeg pønser også på at komme på besøg,, jeg skal dog lige have talt et par alvors ord med fruen "grine" hun havde planlagt en shoppingtur med nogle veninder, så hun mener hun skal bruge bilen ,, men de kan sgu da gå,, der er kun 100 km til Ålborg,, men jeg finder lige ud af noget.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
soennik skrev:
Jeg har måske en lille overraskelse til dem der møder op , jeg pønser lidt på at få en deltager mere til at komme , ikke nogen speciel discusmand men en proffesionel fotograf jeg kender fra den gang jeg gik meget op i at fiske i Put and Take , Flemming hedder han og jeg tror nok han har styr på at fotografere .
Formålet med hans besøg er at han måske godt kunne lokkes til , under frokosten , at fortælle lidt om kamerateknikker til bedre fotos af vores fisk , jeg har inviteret ham og sagt han skal være forberedt på at blive bombarderet med spørgsmål men har endnu ikke fået endeligt svar .

Han henviser her til et link hvor der også står lidt omkring hvordan kammeraet har været indstillet og jeg ved så ikke om det kan bruges af os men vi må se .

Link :
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =-AQHcZbgg
Blot lidt ekstra info .

Mvh Poul.

Det lyder rigtig spændende med ham fotografen, så jeg vil tage et kamera med, og jeg glæder mig til vi ses "beer" :skål: Bjarne .

Svar med citat  

Postnummer og by: 8000 Aarhus C
Har du plads til flere discus gæster ? jeg ville gerne se med hvis det er muligt.

Svar med citat  
Brugeravatar

lars8000 skrev:
Har du plads til flere discus gæster ? jeg ville gerne se med hvis det er muligt.

En så bred skare som muligt er vel at foretrække , så jo selvfølgelig er der plads til en mere .

Vel mødt .

Mvh Poul.

Svar med citat  

Postnummer og by: 8000 Aarhus C
Poul,

Tak for det så, så vil jeg lige håbe jeg kan kopiere lidt fif ang. opdræt, osv.

Har sendt en pb.

mvh.

Svar med citat  

Geografisk sted: Skanderborg
Postnummer og by: 8660 Skanderborg
Sanne O. skrev:
Graunkær skrev:
kan måske godt tage Sanne med fra stationen hvis det passer nogenlunde ?

mvh
Mads Graunkær
Det lyder godt :thx:
Vender lige tilbage, når jeg ved "om jeg selv har bil". Så vi kan aftale om det eventuelt kan lade sig gøre.

Mads har sendt dig en PM angående lørdag.

Svar med citat  

Jeg er godt nok kommet i tvivl "?" "thinking"
I starten af denne tråd Tilmelding til hjemmemøde Holstebro skriver du d. 23-11-2013 at hjemmemødet på lørdag starter kl. 11
Men i den anden tråd der hedder Hjemmemøde i Holstebro skriver du d. 13-01-2014
Citat:
Havde forestillet mig at vi mødes omkring Kl. 11.00-12 -13-00 tiden eller skal vi ikke bare sige i kommer som nu tiden passer ind og det slutter når vi ikke gider se på hinanden mere den dag "grine" .

Sååååå hvad tid er det egentlig på lørdag ? "wink"

Svar med citat  
Brugeravatar

Ja ok Sanne det kan måske godt virke forvirrende men planen er da at folk begynder at dukke op fra Kl. 11.00 og bliver indtil en gang hen på dagen .

Mvh Poul.

Svar med citat  

OK "Smile"
Jeg regner med at lande på stationen kl. 11.33 hvis toget er præcis og Mads har lovet at hente mig der.
Går ud fra det er ok så "wink"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter