Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Så fik vi overstået en - synes jeg - på alle måder kanon weekend.....den vanlige stop and go trafik ned og op gennem Tyskland "sick" super vejr, solskin og 22-24 grader "HAP" et hotel der ikke lod noget stå tilbage hverken på værelsessiden eller servicesiden, flot morgenmad og ikke mindst rigtig godt øl og en hyggelig biergarten rockon
Og oveni alt det, det kanon gode selskab. :thx:

Messen var god, vokset en del siden sidst :bravo: og med noget for enhver smag hvad enten man var til det alm. eller det mere specielle og noget af det mere specielle får da også sin fremtidige færd i lille DK :woo: men det vil jeg lade Søren fortælle meget mere om.
Skal jeg så alligevel putte et lille minus ind, så må det være, at de udstille discus langt hen af vejen lod meget tilbage at ønske "sad" der var dog få fornuftige modeller, men i sin helhed var det et skuffende syn. "EV"

Et par af vores sponsorer fik vi også en rigtig god sludder med og fik da også godter fra godteposen med hjem "yummy" og selvfølgelig til gavn for os alle her på discushobby, men det vil i hører mere om i løbet af en uges tid.

Alt i alt en rigtig fin tur i godt kan være lidt misundelig på, men fortvivl ikke - vi gør det igen og satser på, at vi er endnu flere næste gang. "wink"

Og :billede: jo jo, de skal nok komme. "beer"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2730 Herlev
Glæder mig til at hører meget mere om den tur.
Skal bestemt med næste gang.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Søren , Bjarne og undertegnet mødes så Fredag morgen i Kbh lufthavn ,vi skulle flyve til Dusseldorf hvor vi havde lejet en bil.
Efter 1t og 1o min i luften var vi fremme fandt biludlejningen fik vores bil og afsted over stok og sten,vi skulle jo besøge akvarie forretninger på vejen til Dortmund.
Den første vi kom til var lukket og det var nummer 2 også, snakkede om at det var nok fordi de skulle på messen.
Da vi så mødte Helge (Discumarkt) på messen fortalte han at Fredag var helligdag i Tyskland,Dumme Dæne så fik vi lært meeen de kan knække vores faner men os kan de ikke knække.
Hyggesnak og god mad "beer" fredag aften og op til fælles morgenmad Lørdag ,her foresatte snakken fra aften før om filtere,genetik osv.
På messen fik vi snakket med en masse mennesker som Benny også skriver ,selve udtillingen af medbragte discus var der ikke meget pænt at skrive om.
Der var jo så også salg af fisk dernede og det er en helt anden snak som jeg syntes at Søren skal fortælle om.
Tak for igen en super fællestur godt at være tilbage så man lige kan sluge alle input "beer"
Der kommer billeder fra mig imorgen "beer"

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Som lovet kommer så her lidt billeder.

Hyggen startede sådan ca. 10 minutter efter, værelses var besigtiget og godkendt.....og som det fremgår af billedet, er hyggen top klasse hvad enten, man er til store øl, cola eller kaffe.
Vedhæftet fil:
IMG_1041-001.JPG

Og så lidt skud fra messen.
Vedhæftet fil:
IMG_1048-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1050-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1051-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1052-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1053-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1068-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1069-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1072-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1065-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1113-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1112-001.JPG

En lille slapper skulle der så til, inden vi gik til de udstillede discus.
Vedhæftet fil:
IMG_1077-001.JPG

Billeder fra udstillingen.
Vedhæftet fil:
IMG_1078-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1087-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1088-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1090-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1091-001.JPG

Med vinderen i åben klasse herfra et stort tillykke til Kaj Persson.

Et par skud af de lavere rangerede discus.
Vedhæftet fil:
IMG_1082-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1089-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1092-001.JPG

Et par VF.
Vedhæftet fil:
IMG_1095-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1096-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1094-001.JPG

En enkelt spion rendte der også rundt.....
Vedhæftet fil:
IMG_1114-001.JPG

Lørdag var vi også inde omkring heksekedlen (Dortmund city) og slog selvfølgelig lige et smut omkring "Bjarnes hotel".....kort og godt en imponerende lobby.
Vedhæftet fil:
IMG_1118-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1117-001.JPG

Vedhæftet fil:
IMG_1121-001.JPG

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Også en tak til Benny, Alice, Ivan og Søren "HAP" for en hyggelig tur "beer" kan kun tilslutte mig det Benny og Ivan skriver "wink" her er lidt billeder "!"
Vedhæftet fil:
DSCN2902.jpg
hotellet vi boede på. "HAP"
Vedhæftet fil:
DSCN2909.jpg
Glade DiscusTosser foran hotellet "HAP"
Vedhæftet fil:
DSCN2903.jpg
En snak med Helge og frue."!"

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
en super tur i Dortmund "beer" "beer"
kan sige det meget kort... KANON GOD TUR .... "beer" "beer"
tak for hyggeligt samvær igen igen "beer" "beer" "beer"
efter min mening var der meget stort fremgang af discus messen :bravo:
i forhold for 2 år siden det virkede som om der var meget godt styr på det denne gang

jeg fandt 2 fisk jeg måtte havde med hjem og det kom de
ikke lige nogen man ser hver dag "HAP"
de er købt for at yngle videre på dem
det store håb var at kunne lave en sort discus

hvis heldet er med os denne gang kommer der måske lidt spændende fisk i forskellige varianter

søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Her er også lidt billeder af Discus "!" "HAP"
Vedhæftet fil:
DSCN2906.jpg
Her er så de Discus som Søren købte "wink" Det bliver spændende at følge det videre forløb. "!"
Vedhæftet fil:
DSCN2907.jpg
Endnu et billed af Blue Diamond Half Måne "shock"
Vedhæftet fil:
DSCN2931.jpg

Vedhæftet fil:
DSCN2927.jpg

Vedhæftet fil:
DSCN2919.jpg

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Jordrup ved Kolding
Postnummer og by: 6064 Jordrup
Det ser igen ud til at have været en go tur til det tyske i der har haft, en skam at der ikke er flere her fra Jylland der vil med på sådan en tur.
Jeg har meddelt hende den " langhårede "at næste gang gutterne fra Discushobby skal på tur , er jeg altså smuttet med "grine"

De tofarvede discus "sorry" ikke lige min smag men det er da fedt at der sker noget nyt på avlsfronten og et par generationer mere så har du måske din sorte discus Søren

Tak til Ivan der lige synes at jeg skulle have en SMS med hvor hyggeligt det var , nu hvor jeg ikke var taget med "tunge"

Mit liv er gået i fisk - men det er fedt

Svar med citat  
Brugeravatar

Allanski det var jo bare fordi der var købt alt for meget "beer" , og så ved jeg ikke hvorfor tanken lige gik på dig "grine"

Svar med citat  
Brugeravatar

Jeg Snakkede så med chen som havde en stand på messen om Søndagen ,i mine øre lød det som om han vidste rigtig meget om mine Snow White.
Det var egentlig Søren som satte mig på sporet af ham fordi han havde set en del på nettet til ham,bla et par som var i gang på sideglasset.
Nå men jeg spurgte ham så til billeder af mine fisk og fortalte mig at de var lige til skraldespanden,han sagde at det var muligt at se meget små prikker på dem når ,de ikke var særlige store .
Jeg har så kigget mine billeder igennem men kan ikke se prikker nå jeg zoomer ind,da
mine billeder er for dårlige til det.
Det han fortalte mig var at der havde været krydset noget spotted ind over så de var som jeg selv havde konstateret ikke rene,men fik da en super snak med ham super flink og hjælpsom "beer"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter