Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Brugeravatar

Turen har før gået ned til Diskusmarkt, men hver gang har vi haft en følelse af, at vi enten er kommet lidt for tidligt eller lidt for sent i forhold til det størst mulige udvalg af discus. Så derfor kiggede vi Helge dybt i øjnene på messen i Dortmund og spurgte ind til, hvornår de nye sendinger lander og svaret var oktober-november og i samråd med Helge er vi blevet enige om, at et besøg lørdag d.29. november vil være spot on i forhold til overstået karantæne og altså størst mulig udvalg af både VF og kulturtyper.
Vi er derfor nogle stykker der satser på en tur sydpå denne dato og så retur nordpå søndag, men er der flere interesserede, er det også muligt at lave det som en fællestur som sidst, hvor der forlods indbetales et fast beløb der så dækker spisning, drikkevarer og overnatning.

Men så er der jo af og til nogen, der har efterlyst om, der ikke kunne lægges lidt mere på og der er vi så heldige, at Bjarne (guppy09) kender turistchefen i Berlin og er der stemning for at tage af sted 1 eller 2 dage før og så snuppe 1 eller 2 overnatninger i Berlin (hvad der nu er stemning/behov for) så vil Bjarne forsøge at få arrangeret lidt seværdigheder som den alm. turist ellers ikke får at se – mulighederne vil vi overlade til Bjarne at fortælle om.

Har noget af ovenstående fanget jeres interesse, så giv lige en melding her i tråden.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
Kunne godt blive fristes til at komme med til discus marck
Vender tilbage inden for en uge
Det ender sku med at blive et godt discus år den ene gode tur efter den anden "beer" "wink" "dealer"
Hilsen Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Jeg regner også med at deltage "neutral".
Som Benny skriver, er der mulighed for en afstikker til Berlin på vej ned til DiscusMarkt.
Men det forudsætter at vi er en 8-10 stykker som er interesseret, "neutral" er vi kun 3-4 stykker vil jeg ikke ulejlige min ven Claus i Berlin. "wink"
Men kan ellers fortælle at hvis vi kommer til Berlin, vil vi besøge Berlins Akvarie, som er et af Europas største! vi har også mulighed for at komme bag om akvarierne og se det store teknik m.m. "wink" yderligere kan vi se et meget specielle akvarie, som er et rundt saltvands akv, som står inde midt i SAS hotellets gård "!" man kan komme ind i midten af akvariet og køre i elevator "neutral" det er næsten lige så højt som selve hotellet "!" der kan yderligere komme mere, hvis det har interesse "!" Bjarne.
PS. jeg vil lægge nogele billeder omkring dette senere "!" "wink"

Svar med citat  

Geografisk sted: Nordjylland
Postnummer og by: 9440 Aabybro
guppy09 skrev:
Jeg regner også med at deltage "neutral".
Som Benny skriver, er der mulighed for en afstikker til Berlin på vej ned til DiscusMarkt.
Men det forudsætter at vi er en 8-10 stykker som er interesseret, "neutral" er vi kun 3-4 stykker vil jeg ikke ulejlige min ven Claus i Berlin. "wink"
Men kan ellers fortælle at hvis vi kommer til Berlin, vil vi besøge Berlins Akvarie, som er et af Europas største! vi har også mulighed for at komme bag om akvarierne og se det store teknik m.m. "wink" yderligere kan vi se et meget specielle akvarie, som er et rundt saltvands akv, som står inde midt i SAS hotellets gård "!" man kan komme ind i midten af akvariet og køre i elevator "neutral" det er næsten lige så højt som selve hotellet "!" der kan yderligere komme mere, hvis det har interesse "!" Bjarne.
PS. jeg vil lægge nogele billeder omkring dette senere "!" "wink"

Det lyder rigtig spændende "surprised"
Desværre er det ikke altid muligt for sådan nogle som os med plejebørn, at finde tid eller mulighed for at deltage i alt det man gerne vil.

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Vi er på - både hvad angår Diskusmarkt og Berlin.

Svar med citat  

Postnummer og by: 8881 thorsø
Hvad siger økonomien i dette projekt er der nogle der ved det eller?
Lyder ellers meget spændende

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
ntt skrev:
Hvad siger økonomien i dette projekt er der nogle der ved det eller?

viewtopic.php?f=22&t=1564
Oveni skal så lægges transporten og et evt. pitstop i Berlin.

Svar med citat  
Brugeravatar

Er lige ved at finde ud af hvad dem fra Sjælland siger til turen
Kommer med svar på søndag

Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Så blev der talt lidt sammen
Økonomien har spillet lidt ind
Så vi er blevet enige om at det må være på et andet tidspunkt vi må besøge discus markt
Kun Nicklas jeg ikke fik fat i

Hilsen søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Som Søren skriver, har vi talt i gruppen sammen i dag, og blev enige om at det må vendte med et besøg til DiscusMarkt, "neutral" jeg vil se frem til en tur en anden gang "wink" Bjarne .

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Boardindeks » Info » Aktiviteter