Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Aktiviteter

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

En af de helt store fornøjelser ved vores hobby er for manges vedkommende, at komme ud og møde andre med samme interesse. Og med den i bagagen vil vi med denne tråd opfordre alle med en god ide til et arrangement til, at gribe skrivepennen og få ideen sat ind her i tråden. Alle dem der så synes, at det er alle tiders ide og gerne vil deltage, må så meget gerne give udtryk for det (også her i tråden).
På den måde forestiller vi os, at man kan komme ind til, hvad der virkelig er interesse for og ud fra det, kan der så skabes noget fælles med en bred tilslutning.
Der er ikke nogen begrænsninger, den ene ide kan være lige så god som den anden og hvem siger, at det skal dreje sig om discus.

Fra Holdets side vil vi - hvis vi bliver bedt om det - være behjælpelig med evt. koordinering opslag på forum osv. men det forventes også, at personen med ideen deltager helt eller delvis i arbejdet med at få tingene til at lykkes.

Vi vil så godt selv lægge ud med Fisch & Reptil messen 2017 i det sydtyske:
http://www.messe-sindelfingen.de/de/ver ... ptil-2017/
Vi har fra pålidelig kilde, at det er en rigtig god messe og ikke mindst en messe der henleder tankerne på de gode gamle dage i Duisburg.

I kan læse lidt om sidste års messe her: http://www.messe-sindelfingen.de/de/akt ... cht_16.php
Og også få en lille appetitter - billeder siger jo mere end ord.
Vedhæftet fil:
Messe Sindelfingen 2016.jpg

Bagdelen ved denne messe er så, at der er ca. 850 km fra den dansk tyske grænse, men fordelen i det spil er så, at der går fly fra både København og Billund til Stuttgart. Direkte fra lufthavnen i Stuttgart er der en 18 minutters S-togsforbindelse hver ½ time til Sindelfinden.

Men som sagt i starten.
Har du en ide stor som lille, så kom med den - det at mødes og have et sammenhold gør bare hobbyen til noget meget mere.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
Synes det er et godt forslag rockon
Kunne være fint at komme ud og se noget nyt så sådan en tur er jeg med på

Søren

Svar med citat  

Postnummer og by: 2770 kastrup
Lyder spændende. Men hvis mine planer holder, er jeg på motor cykel tur til Østrig den weekend.
Men lad os nu se, om planen holder.

vh Kim. "wink"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Jeg regner med at deltage "love"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Jeg tager så ikke til BERLIN, men deltager "HAP"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Jeg skal til Hamburg her i starten af marts med KAK ( storkøbenhavns akvarieklub ) og her vil jeg se om der er basis for en tur herfra discushobby. "HAP"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Boardindeks » Info » Aktiviteter