Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Pasning og pleje » Begynder spørgsmål

Forumregler

Denne kategori er forbeholdt spørgsmål fra dig som er helt ny i discushobbyen, eller som måske oven i købet kun tænker på at starte.

Vi har alle stået med de samme problemer og spørgsmål helt fra starten, og vi vil opfordre dig til at kikke trådene igennem, inden du skriver. Der er gode chancer for, at spørgsmålet allerede er stillet af andre, og at svaret står klar til dig.

Finder du ikke det du søger, så skriv dit spørgsmål så klart og tydeligt som muligt, og gerne med en ”rammende” overskrift, så andre senere kan have nytte af det.

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked

Postnummer og by: 8000 Aarhus C
k kolling skrev:
Sikke en ..... ham i tropeland er så
Har været inde og kig på nettet efter det sv2000 nu og i akvariebuttikken skal jeg bestille mindst 5 kilo og det har jeg ski ikke rigtig plads og i en anden butik sku er det på eget ansvar har du nogen erfaringer med at bestille det kenn?

@

"Ham" i Skanderborg sælger Akudim som alle andre forhandlere i Danmark gør ! Produktet er evt. ok i forhold til pris, ja der er en del vand der i, men pris og kvalli hænger sammen, der er mange forhandlere derude, og det er et presset marked...betal noget mere og få et produkt med mindre vand, eller lav noget foder selv, eller gå ud og fang noget selv "HAP"

Svar med citat  

Postnummer og by: 8660 skanderborg
Okay jamen det vil jeg prøve så tak for hjælpen mvh. Kasper

Svar med citat  

Postnummer og by: 6630 rødding
Hvis du køre over grænsen engang imellem kan du købe sv2000 i forskellige versioner ved avifauna og de tager 5 plader a 200 gram for 200

Svar med citat  
Brugeravatar

almo skrev:
Hvis du køre over grænsen engang imellem kan du købe sv2000 i forskellige versioner ved avifauna og de tager 5 plader a 200 gram for 200

Der vil vi så godt lige smide en lille "fidus" og ikke et ondt ord om Avifauna. "wink"

Når i nu holder i krydset i Kruså, så kør da lige over og hold ind nede ved Futterhaus i Batteriestrasse i stedet......det samme foder er billiger og stiller i op med vores visit/medelemskort, så høvles der lige 10% mere af og ved større mængder er de i modsætning til så mange andre til at snakke med.
Og ja, nu er de sponsor her på siden og støtter altså op om vores lille hyggekrog her og ved at støtte op om dem får de en fornemmelse af, at de altså får noget for deres sponsorkroner og så er de lidt nemmere at snakke med, når vi en gang årligt kommer til fornyelsen af sponsoratet.

Og I er således med til at sikre det økonomiske grundlag for dette forum og dermed sikre at det også består fremover.

Og undskyld sidespringet "beer"

Svar med citat  

Så skal jeg sku i futtehaus køre nemlig til grænsen hver D.1 så tak for det ja hvis de er sponsor for siden het er det da bare os og støt dem :)

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 8940 Randers SV
k kolling skrev:
Så skal jeg sku i futtehaus køre nemlig til grænsen hver D.1 så tak for det ja hvis de er sponsor for siden het er det da bare os og støt dem :)

"thums_up"

Lasse Johansen

Svar med citat  

Lille opdatering jeg har nu fået købt 4 discus mere så de går 7 sammen og jeg har fået dem alle til at spise okse hjerte jeg har skruet vandskifte og roden i akvariet ned til hver søndag med 50% vandskift
Og de gemmer sig aldrig mere og er altid fremme og kan håndfodre dem os uden problemer så nu er alle bekymringer væk og jeg er fandme en lykkelig mand nu tak for hjælpen med de gode råd
Mvh. Kasper :)

Svar med citat  

Postnummer og by: 2450 København
Super, er meget glad for at høre det går godt, bare husk der er problemer forude, Discus er problem børn. Men nu tror jeg du er mere rustet til hvad kommer. Held og lykke med din lille flok "HAP"

Mvh. Robin

Svar med citat  

Mange tak ska du ha robin ja man lære jo mere og mere med tiden men nu er der jo den smule mindre og bekymre sig om
Mvh.kasper

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
k kolling skrev:
Lille opdatering jeg har nu fået købt 4 discus mere så de går 7 sammen og jeg har fået dem alle til at spise okse hjerte jeg har skruet vandskifte og roden i akvariet ned til hver søndag med 50% vandskift
Og de gemmer sig aldrig mere og er altid fremme og kan håndfodre dem os uden problemer så nu er alle bekymringer væk og jeg er fandme en lykkelig mand nu tak for hjælpen med de gode råd
Mvh. Kasper :)

Godt at du igen blev en lykkelig mand/discusejer.......og super at du lige smider en tilbagemelding. "thums_up"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Boardindeks » Pasning og pleje » Begynder spørgsmål