Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Discus oplevelser fra det store udland

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Vi 5 som mødes en gang hver måned mindst var blevet enige om en tur til Hamborg, så vi mødes hos mig kl 0600 i Hvidovre Fredag.
Første stop på turen var rasteplads på Fyn hvor der var kaffe,Cola og lidt at spise vidre ned over grænsen med kurs Hamborg.
Vi landede ved første butik kl 1130 og da butikken først åbnede kl 12 var der lige tid til lidt karry w mit pommen og bier und coca.
Hurtigt tilbage til butikken hvor der ikke var vildt meget at juble over næste butik var den bedste af 5 som vi besøgte den dag var på hotellet, kl 2000 hvor der vat dømt steak house og der efter baren på hotellet og så på køjen
Op kl 0700 morgen mad og afted til den bedste butik igen da Kim var blevet forelsket, det viste sig så at der var flere som røg på samme galej "wink" .
Hjemover hvor vi måtte ændre vores program pgs af stau på motorvejen men vi rundede lige Avi Fauna i Kruså som denne gang var en kæmpe skuffelse.
Tak for en super tur drenge vi må snart afsted igen "beer" .
Jeg fandt nogle maller jeg aldrig havde set førog som jeg købte 5 stk af skulle der være nogen herinde,som kender dem hedder de Hsra jerdoni og blive 2 cm .
Skal nok prøve at fifle et billed frem "beer"

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2740 Skovlunde
Jeg vil også takke for en hyggelig og god tur, der var både rigtig fine fisk og butikker men også mindre gode butikker, og discus var der desværre ikke nogen gode af, kun nogle enkelte butikker havde discus fra Stenker og de var ikke særlig gode! jeg fik købt en Tetra type som vi ikke ser så tit her i København.

Det bliver spændende hvad og hvor vi skal hen næste gang! Så gutter tak endnu gang.

Vedhæftet fil:
image.jpeg

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 8940 Randers SV
Hvilke butikker besøgte i ?
Og er sådanne ture kun forbeholdt cola drikkende Københavnere "grine"

Lasse Johansen

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
AQUARIUM TONNDORF Stein-Hardenberg-Straße 9-13, 22045 Hamburg.
Var den bedste uden sammenligning
Har slettet de andre forretning

Nej Lasse det var nu bare en tur vi fandt på men måske den skulle have været slået op her for det er hyggeligt når vi er sammen

Men er da frisk på en tur mere

Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Helt klart "beer" Lasse du kommer bare med tid og sted så kigger vi på om der skulle være plads i kalenderen "wink".
Det er faktisk ikke umuligt at jeg skal en tur til Helge i starten af næste år ,så der kunne jeg da godt invitere men det er ikke 100 at jeg skal derned endnu "beer"

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Boardindeks » Info » Discus oplevelser fra det store udland