Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Info » Discus oplevelser fra det store udland

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Gode billeder Lasse :thx:
Og tænk jer så, at vi var der først lørdag, så de "bedste discus" var solgt fredag "green"

Det var en rigtig god tur og går man og tænker tanken, at man gerne vil en smut derned sådan stille og roligt, men også samtidig have en tur ud af det, så er et par overnatninger i Leipzig ikke så tosset en by og der er kun 32 km til Löbnitz.

Og hvad fik jeg så med hjem. Jo, det blev til 15 kg frost (Benkers Diskus-Royal) med godt og vel det samme i rabat - altså i % - og den kan jeg da kun opfordre til, at i lige tænker lidt over, inden i hovedkulds springer på "De gode tilbud" på diverse facebook sider - Og mere kunne det så ikke blive til......Vi skulle jo også have plads til fruernes indkøb fra Leipzig.

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: 2700 brønshøj
Tak for fine billeder :thx: :thx:
Søren

Svar med citat  
Brugeravatar

Postnummer og by: Hvidovre
Ser godt ud "beer" og selvføgelig havde i en go tur "beer"

Svar med citat  

Postnummer og by: 2450 København
Benny skrev:
Gode billeder Lasse :thx:
Og tænk jer så, at vi var der først lørdag, så de "bedste discus" var solgt fredag "green"

Det var en rigtig god tur og går man og tænker tanken, at man gerne vil en smut derned sådan stille og roligt, men også samtidig have en tur ud af det, så er et par overnatninger i Leipzig ikke så tosset en by og der er kun 32 km til Löbnitz.

Og hvad fik jeg så med hjem. Jo, det blev til 15 kg frost (Benkers Diskus-Royal) med godt og vel det samme i rabat - altså i % - og den kan jeg da kun opfordre til, at i lige tænker lidt over, inden i hovedkulds springer på "De gode tilbud" på diverse facebook sider - Og mere kunne det så ikke blive til......Vi skulle jo også have plads til fruernes indkøb fra Leipzig.

Hey, vil planlægge en tur senere på året, så hvad er ca. prisen for alt ialt med overnatning, frem og tilbage. Brændstof + div. tur omkostninger + hotel og forplejning.

Skal man vise et bevis for man er medlem af Discushobby, for rabat?

Mvh. Rob

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Robin skrev:
Hey, vil planlægge en tur senere på året, så hvad er ca. prisen for alt ialt med overnatning, frem og tilbage. Brændstof + div. tur omkostninger + hotel og forplejning.

Skal man vise et bevis for man er medlem af Discushobby, for rabat?

Puha, den er ikke nem......det kommer jo helt an på, hvordan man gør det, hvad man kører i og hvorfra, hvad er kravet til indkvartering og kan man leve af en pose chips eller skal det være en stor bøf.

Der ligger et par fællesturer under aktiviteter, hvor du kan se prisen så nogenlunde med indkvartering i Löbnitz - dertil kommer så transporten.
Spørger du så ind til den aktuelle tur, så var den meget andet end "bare at hente fisk" og jeg er ikke den, der går og lægger sammen, så jeg ved det faktisk ikke.

Ja, du skal have/kunne fremvise et medlemskort påført navn, adresse og stempel.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Boardindeks » Info » Discus oplevelser fra det store udland