Tilmeld    Log ind    Forum    OSS

Boardindeks » Pasning og pleje » Foder

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked

Postnummer og by: 8000 Aarhus C
Jeg var en hurtig tur på Vejle messen, her kom jeg i snak med :

www.akvariumplus.dk

Jeg talte lidt om at jeg var meget træt af det selvanlige dårlige frostfoder på markedet, med meget vand og snavs i også...

Firmaet www.akvariumplus.dk garanterede mig at deres frost foder var 100% super kvallitet....hmmm, den har vi jo hørt fra andre også, men jeg så deres pakker med 500 gr. og valgte at købe lidt blandet.

Her i dag må jeg så være glad for at jeg købte deres foder, det er det bedste jeg nogensinde har set, altså helt rent, ingen vand, og man kan se at når foderet tør at det er hele dyr , ingen støv i vandet. Deres hvide myggelarver er nærmest som levende..

Priserne er lidt højere, men kvaliteten er super, og meget af det er opdrættet i Tyskland, og ikke i Asien.

Skønt endelig at finde et seriøst produkt, jeg har selvfølgelig allerede skrevet en mail til firmaet og rost dem meget "HAP"

Svar med citat  
Brugeravatar

Geografisk sted: Als
Postnummer og by: 6400 Sønderborg
Jeg vil så absolut ikke pille noget ud af din "nyopdagelse" Lars "wink" men det er lidt gammelt vin på nye flasker og har således kunnet købes i flere år og folks erfaringer med foderet har da også været af lidt svingende karakter.

Og du nævner så prisen som værende lidt høje og det kan jeg da kun tilslutte mig.....ja, jeg vil sige alt for høje - det er trods alt ikke et anerkendt foder på niveau med flere af de etablerede mærker (ingen nævnt, ingen glemt) så at lægge sig 25% over disse er nok lige til den flotte side. "sorry"

Men der er da håb, hvis man tænker: Det er bare foderet.
Spring de fordyrende mellemled over og køb det ved kilden: http://www.artemiafarm.de/

"sorry" Lars, men jeg kan bare ikke sidde som en del af hobbyen og være tavs, vel vidende at nogle personer med et godt snakketøj får listet alt for mange penge op af lommen på folk for en vare, der kan købes for under det halve.

Svar med citat  

Tak for link :)
Jeg har bare ikke selv set foderet før, men det er nu fantastisk, deres artemia er store og hele, ingen smuds og vand i pakkerne, og jeg vil hellere betale mere og få bedre kvalli, jeg vil da lige undersøge dit link...akudim foder er i hvert fald et afsluttet kapitel ved mig :)

Svar med citat  

Firmaet www.akvariumplus.dk lukker, men samme produkter kan købes ved http://www.artemiafarm.de - jeg har selv lige købt fra artemiafarm.de, og det er virkelig god kvalli, der er heller ikke vand i foderet, så man bruger 1/3 i forhold det det dårlige mærke akudim, det bedste foder jeg har haft nogensinde er fra http://www.artemiafarm.de
Det er et helt rent produkt, ingen vand, og skidt og støv som skodmærket akudim.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Boardindeks » Pasning og pleje » Foder